پشت پرده ماجرای قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط دوست صمیمیاش+عکس و فیلم
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۲۵۳۸
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شنبه هفته جاری چوپان رهگذری در روستای کهریز از توابع شهرستان مهاباد جسد سوخته یک فرد ناشناس را پیدا و موضوع را پلیس گزارش می دهد. با حضور پلیس در محل مشخص می شود چند روز قبل پسر جوانی همراه دوستانش از خانه خارج و دیگر برنگشته است که احتمال می رود این جسد متعلق به وی باشد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
در ادامه، پلیس در گام نخست دوستان صادق را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کرد، دوستان صادق در بازجویی به قتل هولناک وی اعتراف کردند.
دایی مقتول گفت: ساعت 9 شب پنجشنبه هفته گذشته صادق به مغازه مادرش می رود و به او می گوید با دوستانش به تفریح می رود و به احتمال زیاد شب برنمی گردد. فردای آن روز گوشی تلفن همراه صادق خاموش می شود و دیگر جواب مادرش را نمی دهد. زمانی که مادر صادق سراغ پسرش را از دوست صمیمی صادق به نام دانیال می گیرد، دانیال می گوید: صادق در تبریز یک دوست دارد و تا دو روز دیگر برمی گردد.
دایی مقتول در ادامه گفت: من و پدر و مادر صادق به این موضوع مشکوک می شویم و ماجرا را به پلیس خبر می دهیم که متاسفانه چند روز بعد جسد وی پیدا می شود.
من که برای شناسایی جسد به سردخانه رفته بودم، از روی انگشتر و کلید خانه مادربزرگ صادق توانستم او را شناسایی کنم.
دایی مقتول درباره فیلمبرداری قاتلان از لحظه قتل صادق می گوید: فیلم که پخش می شود، صادق را در حال خون ریزی و بی هوش در صندلی عقب نشان می دهد و در یک جای دیگر فیلم دانیال صادق را از خودرو پیاده می کند و با ساطور به جانش می افتد که یک ضربه به کمر صادق و یک ضربه دیگر به گلویش می زند، صادق به طور کامل بی هوش می شود و در آنجا دانیال فریاد می زند " من شیطان هستم و تو به جهنم می روی، حالا با ملیکا صحبت می کنی.
دانیال فردای آن شب به محل جنایت باز می گردد و می بیند که صادق هنوز زنده است در آن لحظه دانیال به صادق می گوید:" هنوز زنده ای و در این لحظه فیلم بنزین را روی صادق می ریزد و او را زنده زنده به آتش می کشد، دانیال هم در آن زمان با جسد در حال سوختن صادق به صورت سلفی از خود فیلم می گیرد.
دایی صادق در آخر گفت: یقین دارم که صادق عضو باند شیطان پرستی نبوده، به خاطر اینکه خود صادق قربانی عقاید اعضای یک باند شیطانی شده است. حتی شایعه هایی درباره مصرف زیاد موادمخدر آنها در فضای مجازی منتشر شده که اصلا درست نیست، متاسفانه صادق قربانی یک باند شیطانی شده است. من شنیده ام حتی قاتلان تا به این لحظه از این کار ابراز پشیمانی نکرده اند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلیمنبع:رکنا
انتهای پیام/
سوزاندن جوان 19 ساله مهابادی در آتش
منبع: باشگاه خبرنگاران
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
آبهای نیلگون، روی پرده نقرهای
گرچه گذشته از معدود آثاری نظیر «جنگ نفتکشها» دست سینمای ایران از ساخت فیلمهایی با محوریت خلیج فارس خالیست، اما این دریای ناپیدا از کران، همواره بستر ساخت آثاری با مضامین گوناگون از جنگی تا تاریخی بوده است؛ یک موقعیت خاص جغرافیایی با جاذبههای چشمنواز دیداری که هر کارگردانی را برای بهره از بحر گرم و نیلگونش وسوسه میکند.
«ناخدا خورشید» از آثار دوستداشتنی سینمای ایران به کارگردانی ناصر تقوایی یکی از آن فیلمهاست که لنج ناخدایش در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در گذر است. رسول ملاقلیپور نیز برای ثبت سکانسهای جنگی چهارمین فیلم بلند سینمایی خود با نام افق به آبهای گرم دریای جنوب متوسل شده است تا هجوم رزمندههای ایرانی به اسکله راداری عراق در جریان هشت سال دفاع مقدس را در چنین فضایی تصویر کرده باشد.
امیرو در «دونده» امیر نادری از دیگر شخصیتهاییست که یاد خلیج فارس را در اذهان سینمادوستان زنده میکند. گرچه نظیر سایر فیلمها پهنای بیکران آبهای آبی جنوب منظور مخاطب نمیشود، اما خلیج فارس، از مضامین اصلی داستان و عبور از آن دغدغه مهم «امیرو» است. «موج مرده» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا نیز راوی روزهای پایانی خدمت یکی از فرماندهان نیروی دریایی است که اتفاقات عجیبی را در دل دریای خلیج فارس پشت سر میگذارد.
اما سهم قابهای محمد بزرگنیا از آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس، بیش از هر کارگردان دیگری بوده است. «کشتی آنجلیکا» دومین تجربه فیلمسازی این کارگردان، به بهانه غرق شدن کشتی محمول طلا و نقره در آبهای جنوب میگذرد. همچنین محمد بزرگنیا به سال 1372، «جنگ نفتکشها» را کلید میزند، فیلمی که سهم خلیج فارس بهواسطه جنگ ایران و عراق که دامنهاش تا آبهای گرم جنوب کشیده شده، بیش از قاب و تصویر است.
«راه آبی ابریشم»، اثری پر بازیگر که به سفر طولانی یک ناخدا برای رساندن مالالتجارهای به چین میپردازد، سومین فیلم محمد بزرگنیا با نقشآفرینی پهنه بیکران دریای جنوب است. در این فیلم، سفر پرماجرای ناخدا از آبهای نیلگون خلیج فارس آغاز میشود.
خلیج فارس هنوز از سینمای ایران طلب دارد و باید خیلی بیشتر سهمش را از سینمای ایران بگیرد.
باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر